لباس نظامی در کرج

فروشگاه نظامی سایه روشن

لباس نظامی در کرج

۲۴۷ بازديد

لباس نظامی در کرج از محصولات ویژه فروشگاه سایه روشن می باشد که به شما سربازان وظیفه شناس کشرمان ارائه می شود. در سایه روشن علاوه بر لباس نظامی، انواع لباس های کار و ایمنی به همراه چاپ انواع اتیکت ها انجام می شود. مفتخر هستیم تا به شما عزیزان در این زمینه یاری برسانیم. صنعت دفاعی کشور مانند ارگان ها و سازمان های دیگر دارای یونیفرم مخصوص می باشد و افرادی که در این حوزه فعالیت دارند با توجه به نوع ارگان مربوطه از لباس نظامی استفاده می کنند. برای هر کدام از محصولات سایه روشن معمولا دو نوع دسته بندی سایزی وجود دارد.

 

دسته بندی اول بر اساس سایزهای ایرانی و دسته بندی دوم بر اساس سایزهای خارجی می باشد. در دسته بندی ایرانی سایزها از 38 تا 46 موجود می باشد و در سایزهای خارجی از سایز ایکس لارج تا سه ایکس لارج در فروشگاه سایه روشن موجود می باشد. ارگان های نظامی کشور شامل نیروی انتظامی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش می باشد که برای هرکدام از آن ها یونیفرم مخصوصی همراه با اورکت و پوتین های سربازی ارائه می شود.رنگ لباس نظامی باید به گونه ای باشد تا با شرایط استفاده در آن هماهنگی داشته باشد و به گونه ای باشد تا سربازان در هنگام استفاده از آن همرنگ محیط شوند.

مزیت های کیفی لباس سایه روشن

معمولا در تولیدی های معتبر، لباس نظامی را با استفاده از پارچه های زیر با درجه کیفی بالا تولید می کنند:

  1. گورتکس، کتان پنبه
  2. و ترگل ساده و کجراه

این پارچه ها در عین مقاومت بالا دارای وزن سبکی می باشد و سربازان عزیز می توانند در شرایط سخت از این لباس ها استفاده کنند. علاوه بر گورتکس و کتان پنبه از پارچه ها برزنتی نیز برای دوخت لباس نظامی استفاده می کنند. هرچه دو مورد بالا در تولید لباس ها در نظر گرفته شود، درجه کیفی آن ها به مراتب بیشتر می گردد. ما معمولا لباس های سپاه و ارتش را از تولیدی های معتبر گرفته و با قیمتی ارزان در اختیار مشتریان قرار داده ایم. این صنف برای تولیدکنندگان لباس نظامی در کرج  قوانینی جهت دوخت این لباس ها تعریف کرده که همگی دارای استانداردهای لازم می باشد. این اتحادیه همچنین برای لباس سپاه قیمتی مصوب شده از سوی وزارت کار برای تولیدکنندگان و فروشندگان آن ها تعیین کرده است. دو ویژگی مهم لباس نظامی و لباس کار و ایمنی به قرار زیر می باشد:

  1. کیفیت دوخت خوب
  2. جنس پارچه مرغوب

قیمت ویژه لباس نظامی سایه روشن

قیمت لباس نظامی به عوامل مختلفی بستگی دارد و مهم ترین آن ها به کیفیت دوخت و جنس پارچه بر می گردد. لباس های فروشگاه ما همگی از تولیدی های دو شهر اصفهان و یزد گرفته شده است. در این دو شهر معتبر ترین تولیدی های لباس نظامی قرار دارند. در سایه روشن علاوه بر فروش محصولات نظامی، تعمیرات دوخت و دوز نیز انجا می شود که همگی قیمت ها آن ها بر استانداردهای تعریف شده از سوی اتحادیه می باشد. معمولا برای دوخت لباس نظامی از چرخ هایی پیشرفته استفاده می شود تا کیفیت دوخت بالایی داشته و راحتی زیادی برای سربازان داشته باشد. شلوار و پیراهن های ارتشی، سپاهی و نیروی انتظامی بسته به نوع ارگان مربوطه می تواند متفاوت باشد. قیمت اتیکت و آرم و علائم نظامی هم مانند البسه نظامی توسط اتحادیه پوشاک تعیین می شود. یکی از قابلیت های فروشگاه سایه روشن آن است که چاپ انواع اتیکت ها با روش کامپیوتری هم انجام می گیرد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.