لباس نظامی آلفا

فروشگاه نظامی سایه روشن

لباس نظامی آلفا

۱۲۲ بازديد

لباس نظامی آلفا : این لباس ها با پارچه اعلا و با بهترین کیفیت دوخت به شما عزیزان فروخته می شوند. پارچه هایی که برای دوخت یونیفرم های سربازی استفاده می گردد، وزن زیادی نداشته و با این وجود مقاومت بالایی برای شرایط مختلف دارند. لباس نظامی سایه روشن با بهترین قیمت  فروشگاه نظامی سایه روشن هم در فروش و هم در تولید به شکوفایی لازم رسیده است و توانسته است به انبوه سازی برسد و به شما عزیزان بهترین محصول نظامی را ارائه کند. جنس پارچه های های نظامی بیشتر از  ترگال ساده و کجراه بوده که دارای کیفیت بالایی بوده و از نظر قیمت هم بسیار مناسب هستند.  پارچه های کتان و برزنتی نسبت به پارچه های ترگال ساده و کجراه از مقاومت بالایی برخوردار هستند و دارای وزن زیادی نسبت به کتان و ترگال ساده می باشند.

از پارچه هایی چون کتان و گورتکس برای دوخت کوله های سربازی و اورکت های سپاهی استفاده می شود کنند. مزیت خاص پارچه های برزنتی نسبت به کتان و ترگال ساده این است که با مرطوب شدن دچار تغییر رنگ نشده و سربازان می توانند هر از چند وقت یکبار آن ها را شستوشو دهند. در پارچه های کتان از الیاف های پلی استر و پلی ویسکوز به کار برده می شود که باعث راحتی هرچه بیشتر لباس شده است.  

تولیدی های مجاز لباس های ارتشی

در فروشگاه ما لباس نظامی آلفا در انواع سایزبندی موجود بوده و  علاوه بر تولیدی های خودمان از تولیدی های مجاز دیگر گرفته می شوند. این تولیدی ها بر اساس نظارت مستقیم اتحادیه به فعالیت می پردازند. در این تولیدی ها دوخت لباس نظامی بر اساس استانداردهای جهانی تعیین شده است. یونیفرم سربازی این قابلیت را داشته است تا انواع آرم و علائم بر روی آن ها دوخته شود. معمولا روی سردوشی پیراهن نظامی مکانی را برای چاپ و قرارگیری درجه قرار داده و روی سینه آن انواع اتیکت ها های سربازی درج می شوند.

لباس نظامی ایرانی با بهترین کیفیت بازار

در کشور ایران بیشتر تولیدی ها در شهرهای جنوبی تولید شده و همگی آن ها تحت نظارت صنف پوشاک هستند. دو شهر اصفهان و یزد دو قطب اصلی این تولیدی ها هستند. معمولا قیمت دوخت و تعمیرات لباس نظامی بر اساس قیمت های پیشنهاد شده از سوی اتحادیه بوده و نمی توان هر قیمتی را برای آن ها تعیین کرد. شلوار و پیراهن های ارتشی، سپاهی و نیروی انتظامی بسته به نوع ارگان نظامی می تواند متفاوت باشد.

جنس پارچه های ارتشی ارگان های نظامی

نوع پارچه استفاده شده برای دوخت لباس های نظامی سایه روشن باید بر اساس فاکتورهایی شامل آب و هوا، نوع پوشش زمینی، نوع عملیات باشد تا سربازان بتوانند در شرایط سخت سربازی از این لباس ها استفاده کنند و خدمت مقدس سربازی را با بهترین خطرات پشت سر بگذرانند. ما می کوشیم لباس های نظامی را بهترین قیمت همراه با تخفیف ویژه به شما عزیزان ارائه کنیم.  بیشتر همانطور که گفته شد از پارچه هایی چون کتان و ترگال ساده استفاده می شود.

 این درجه کیفی به عوامل مهم زیر بستگی داشته اند:

  1. نوع دوخت آن که باید بر اساس استانداردهای تعیین شده از سوی اتحادیه باشد.
  2. مقاومت پارچه نظامی در برابر تغییر رنگ و دیگر عوامل دیگر
  3. وزن کم لباس نظامی که در عین وزن پایین باید دارای استحکام بالا باشد.
  4. مهمترین فاکتور راحتی فرد بوده که باید تولیدی ها به آن ها توجه کافی داشته باشند.

در فروشگاه لباس نظامی سایه روشن برای تمامی محصولات نظامی تخفیفی ویژه در نظر گرفته شده است. مفتخر می باشیم تا به شما عزیزان در این زمینه خدمت رسانی بکنیم. مزیت ما سابقه درخشانی است که زمینه دوخت و دوز لباس های نظامی داریم.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.