لباس نظامی در ارومیه

فروشگاه نظامی سایه روشن

لباس نظامی در ارومیه

۲۴۹ بازديد

لباس نظامی در ارومیه از محصولات ویژه سایه روشن می باشد که با کیفیت و قیمت پایین به شما عزیزان ارائه می شود. ما برای محصولاتمان تخفیفی ویژه در نظر گرفته ایم. کیفیت و قیمت لباس نظامی هر دو به عواملی چون نوع دوخت لباس، نوع پارچه استفاده شده برای دوخت آن بستگی دارد. معمولا از پارچه هایی چون ترگال ساده و کتان در دوخت لباس نظامی استفاده می کنند. سایه روشن به عنوان تولید کننده لباس نظامی برای کلیه ارگان های دفاعی توانسته است به این قابلیت برسد که در ساخت انواع یونیفرم های دفاعی به تولید انبوه برسد. بیشتر از پارچه های ترگال ساده و کجراه استفاده می شود، علاوه بر این دو پارچه از کتان پنبه و گورتکس نیز در دوخت آن ها استفاده می شود.

پارچه های کتان و برزنتی نسبت به پارچه های ترگال ساده و کجراه از مقاومت بیشتری برخوردار بوده و دارای کیفیت بافت بالایی می باشد. مزیت خاص پارچه های برزنتی نسبت به کتان و ترگال ساده این است که آن ها ضد آب بوده و می توان از آن ها برای مواقع بارندگی استفاده کرد. در پارچه های کتان از الیاف های پلی استر و پلی ویسکوز استفاده می شود که دارای بافت مقاومی در ساختار خود می باشند.

 

لباس هایی که در سایه روشن به مشتریان ارائه می شوند، از تولیدی های معتبر گرفته و با قیمتی ارزان به شما عزیزان ارائه می شود. دوخت لباس نظامی در ارومیه در انواع تولیدی با نظارت مستقیم اتحادیه پوشاک انجام می شود و دوخت لباس دارای کیفیت های لازم را دارد. یکی از این قابلیت ها امکان چاپ انواع آرم و علائم نظامی بر روی آن ها می باشد. معمولا روی سردوشی پیراهن نظامی مکانی را برای چاپ و قرارگیری درجه قرار می دهند و روی سینه آن انواع اتیکت ها درج می شود. بیشتر تولیدی ها در شهرهای جنوبی کشور واقع هستند. معمولا این شهر ها قادرند تا برای کلیه شهرها لباس نظامی را ارسال کنند.

قیمت لباس نظامی از سوی اتحادیه پوشاک کشور تعیین می گردد و معولا سعی شده است که در سایه روشن قیمت آن ها ارزان به مشتریان فروخته می شود. البسه نظامی و انواع اورکت های نظامی در همه سایزها ارائه می شود. معمولا دو نوع سایزبندی در سایه روشن وجود دارد. این سایز بندی ها در دو نوع ایرانی و خارجی موجود می باشد. در کنار لباس نظامی در رشت انواع لباس کار و ایمنی و تی شرت های نظامی به شما عزیزان ارائه می شود

 

لباس نظامی معمولا در انواع طرح های نظامی مانند، چریکی، پلنگی، کامپیوتری و دیجیتالی در انواع سایزها به شما عزیزان ارائه می شود. و عوامل دیگری هستند که در قیمت موثر می باشند و به عواملی چون آب و هوا، نوع پوشش زمینی، نوع عملیات و غیره بستگی دارد. این درجه کیفی به موارد زیر بستگی دارند:

  1. نوع دوخت آن که باید بر اساس استانداردهای جهانی بر اساس دوخت باکیفیت باشد
  2. مقاومت انواع پارچه ها در برابر تغییر رنگ
  3. مقاومت در برابر تغییر رنگ در هنگام شستشو زیاد
  4. وزن سبک لباس نظامی در رشت
  5. راحتی فرد

لباس نظامی باید دارای مشخصه مهمی باشد که این مشخصه باید این باشد که لباس در عین مقاومت بالا وزن پایینی می باشد و باعث شده است تا سربازان در شرایط مختلف از آن ها استفاده کنند و پارچه هایی که برای این لباس ها به کار می رود باید از نظر اقتصادی بهینه باشد. در فروشگاه سایه روشن برای تمامی محصولات تخفیفی ویژه در نظر گرفته ایم. مفتخر هستیم تا به شما عزیزان در این زمینه خدمت رسانی بکنیم. مزیت ما سه دهه سابقه کاری با ارزش در زمینه دوخت و تولید لباس نظامی در انواع سایزبندی ها به شما عزیزان ارائه می شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.