لباس سپاه در کرج

فروشگاه نظامی سایه روشن

لباس سپاه در کرج

۲۴۲ بازديد

لباس سپاه در کرج در یکی از محصولات اصلی فروشگاه سایه روشن می باشد که با قیمت ارزان و کیفیت بالایی به سربازان وظیفه شناس و درجه داران عزیز کشورمان ارائه می کنیم. برای هر کدام از محصولات سایه روشن معمولا دو نوع دسته بندی سایزی وجود دارد. دسته بندی اول بر اساس سایزهای ایرانی و دسته بندی دوم بر اساس سایزهای خارجی می باشد. در دسته بندی ایرانی سایزها از 38 تا 46 موجود می باشد و در سایزهای خارجی از سایز ایکس لارج تا سه ایکس لارج در فروشگاه سایه رونش موجود می باشد. در کنار لباس سپاه انواع لباس های کار و ایمنی و کفش های کار در انواع سایزبندی ها ارائه می شود. ارگان های نظامی کشور شامل نیروی انتظامی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش می باشد که برای هرکدام از آن ها یونیفرم مخصوصی همراه با اورکت و پوتین های سربازی ارائه می شود.رنگ لباس نظامی باید به گونه ای باشد تا با محیط همرنگ شده و این به دلیل این است تا افراد نظامی خود را از دید دشمن پنهان کنند و با این کار به خوبی استتار شوند.

مزیت ها

معمولا در تولیدی های معتبر، لباس سپاه را با استفاده از پارچه های معتبر مانند گورتکس، کتان پنبه و ترگل ساده و کجراه تولید می کنند. این پارچه ها در عین مقاومت بالا دارای وزن سبکی می باشد. علاوه بر گورتکس و کتان پنبه از پارچه ها برزنتی نیز برای دوخت محصولات نظامی استفاده می کنند. هرچه دو مورد بالا در تولید لباس ها در نظر گرفته شود، درجه کیفی آن ها به مراتب بیشتر می گردد. ما معمولا لباس های سپاه و ارتش را از تولیدی های معتبر گرفته و با قیمتی مناسب به شما عزیزان می فروشیم. این تولیدی ها با نظارت مستقیم اتحادیه لباس ها را تولیدمی کنند. این صنف برای تولیدکنندگان لباس سپاه در کرج قوانینی جهت دوخت این لباس ها تعریف کرده که همگی دارای استانداردهای لازم می باشد. این اتحادیه همچنین برای لباس سپاه قیمتی مصوب شده از سوی وزارت کار برای تولیدکنندگان و فروشندگان آن ها تعیین کرده است. دو ویژگی مهم لباس نظامی و لباس کار و ایمنی به قرار زیر می باشد:

  1. کیفیت دوخت خوب
  2. جنس پارچه مرغوب

هرچه دو مورد بالا در تولید لباس ها در نظر گرفته شود، درجه کیفی آن ها به مراتب بیشتر می گردد. کیفیت دوخت لباس ها در سایه روشن بالا می باشد و این به این دلیل است که لباس ها از تولیدی های معتبر گرفته می شود و با قیمتی مناسب به شما مشتریان عزیز فروخته می شود.

قیمت ارزان لباس

قیمت لباس سپاه به عوامل مختلفی بستگی دارد و مهم ترین آن ها به کیفیت دوخت و جنس پارچه استفاده شده بر می گردد. لباس هایی که ما برای فروشگاه خود از تولیدی ها می گیریم، هم از نظر جنس پارچه و هم از نظر کیفیت دوخت مناسب می باشد. در سایه روشن علاوه بر فروش محصولات نظامی، تعمیرات دوخت و دوز نیز انجا می شود که همگی قیمت ها آن ها بر استانداردهای تعریف شده از سوی اتحادیه می باشد. معمولا برای دوخت لباس سپاه از چرخ هایی پیشرفته استفاده می شود تا کیفیت بالایی داشته و توازن زیبایی برای لباس نظامی ایجاد کند. شلوار و پیراهن های ارتشی، سپاهی و نیروی انتظامی بسته به نوع ارگان نظامی می تواند متفاوت باشد. قیمت اتیکت و آرم و علائم نظامی هم مانند البسه نظامی توسط اتحادیه پوشاک تعیین می شود. یکی از قابلیت های فروشگاه سایه روشن آن است که چاپ انواع اتیکت ها با روش کامپیوتری هم انجام می گیرد. مزیت ما سه دهه سابقه کاری در زمینه فروش محصولات نظامی به همراه تعمیرات آن ها می باشد. مفتخر هستیم تا به شما عزیزان در این زمینه خدمت رسانی بکنیم.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.