شلوار نظامی سپاه

فروشگاه نظامی سایه روشن

شلوار نظامی سپاه

۲۲۲ بازديد

شلوار نظامی برای هرکدام از ارگان های دفاعی کشور دارای طرح خصوص خود می باشد. این طرح ها می توانند به صورت پلنگی، دیجیتالی، کامپیوتری و یا به صورت اسلش های کتان باشند. علاوه بر شلوار نظامی، لباس سپاه نیز یکی از محصولاتی است که توسط سایه روشن به مشتریان عزیز ارائه می شود. این شلوارها در انواع سایزبندی و رنگ بندی با توجه به ارگان مربوطه می باشد. شلوارهای نظامی سایه روشن از تولیدی های معتبر گرفته و با قیمت تصویب شده از سوی اتحادیه صنف پوشاک به فروش می رسد. شلوار نظامی با استفاده از تولیدی های معتبر با استفاده از پارچه های مرغوب شلواری با کیفیت با دوام بالا می دوزند. سپس به دست فروشندگان می رسد. از انواع پارچه های ترگال ساده و کجراه برای دوخت این شلوارها استفاده می شود. شلوار نظامی مانند لباس نظامی یکی از محصولات اصلی فروشگاه سایه روشن است که دارای دوام بالایی از نظر دوخت و جنس می باشد. شلوار نظامی مانند لباس سپاه این قابلیت را دارد تا با شستوشوی زیاد رنگ خود را به زودی از دست ندهد.

قیمت شلوار نظامی سپاه با تخفیف ویژه

دو فاکتور مهم در تعیین قیمت شلوار نظامی و لبا سپاه، نوع پارچه و کیفیت دوخت لباس می باشد. از انواع پارچه های نظامی مانند ترگال ساده و کجراه و انواع پارچه های کتان در دوخت شلوار و پیراهن نظامی استفاده می شود که کیفیت و قیمت مناسبی دارند. از نظر دوام و ضخامت استفاده از پارچه های کتان و گورتکس ارجعیت دارد. ولی در کل قیمت پارچه های نظامی مقرون به صرفه است. عامل دیگر در تعیین قیمت شلوار نظامی، نوع دوخت شلوار می باشد که هرچه این دوخت با کیفیت بالاتری برخوردار باشد، قیمت شلوار نظامی به همان میزان بالا می رود.

کیفیت بالای شلوار نظامی

در تولیدی های معتبر شلوارهای نظامی به همراه اسلش ها با استفاده از دستگاه های بسیار پیشرفته دوخته و دیگر با استفاده از دست انجام نمی گیرد.شلوار نظامی که در دسته لباس نظامی قرار می گیرد، در انواع سایزهای کوچک و بزرگ به مشتریان عزیزمان ارائه می شود. در برابر نورخورشید از خود مقاومت نشان داده و به راحتی رنگ خود را از دست نمی دهند.

تنوع مدلها

علاوه بر شلوار نظامی، انواع شلوارهای اسلش با مدل های روز به شما زیزان تقدیم می شود که دارای تخفیف ویژه ای است. شلوار باید متاسب با رنگ و مدل یونیفرم افراد در ارگان های مختلف باشد. برای لباس سپاه انواع شلوارهای نظامی در انواع طرح ها به سربازان عزیزمان ارائه می شود. lمزیت ما دو دهه سابقه ما در فروش انواع تجهیزات نظامی می باشد. همچنین علاوه بر لباس نظامی، انواع لباس های کار و ایمنی برای سازمان ها و اداره جات آماده عرضه می باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.