قیمت لباس نظامی

فروشگاه نظامی سایه روشن

قیمت لباس نظامی

۲۳۴ بازديد
قیمت لباس نظامی در سایه روشن به عوامل زیر بستگی دارد:

1. جنس پارچه

معمولا از پارچه های زیر در تولیدی ها برای دوخت لباس نظامی استفاده می کنند که این کار توسط چرخ هایی مدرن و پیشرفته صورت می گیرد. یکی از مزیت های مهم این تولیدی ها آن است که دیگر دوخت لباس ها به صورت دستی روش قدیمی انجام نمی گیرد و از دستگاه هایی پیشرفته برای تولید لباس نظامی استفاده می کنند. برای همین امروزه قیمت لباس نظامی نسبت به قدیم بیشتر شده است.

الف) پارچه های ترگال

پارچه های ترگال به دو صورت ساده و کجراه بوده که بیشترین استفاده را در دوخت لباس های نظامی دارند. برای لباس های کار و ایمنی کمتر از پارچه های ترگال ساده و کجراه استفاده می شود. قیمت پارچه های ترگال ساده و کجراه نسبت به پارچ های گورتکس و برزنتی کمتر می باشد.

ب) پارچه های برزنتی

از این پارچه ها بیشتر برای دوخت اورکت های نظامی و کوله پشتی ها استفاده می کنند. دلیل استفاده از این پارچه ها، مقاومت بالای آن ها می باشد. این پارچه ها از الیاف ضخیمی درست شده و باعث دوام بالای پارچه می گردند. اکثر تولیدی های نظامی برای دوخت اورکت ها از این پارچه استفاده می کنند.

ج) پارچه های کتان پنبه

پارچه های کتان پنبه نسبت به پارچه های ترگال ساده و کجراه گرانتر می باشند و کمتر از آن ها برای دوخت لباس های نظامی استفاده می شود. پارچه های کتان پنبه از الیاف های پلی استر ساخته شده و همین باعث می شود قیمت لباس نظامی گزاف شود.

د) پارچه های گورتکس

این پارچه ها هم مانند پارچه های کتان پنبه از مقاومت بالایی تشکیل شده و دارای الیاف ضخیمی در بافت خود هستند.

پس یکی از عوامل مهم در قیمت لباس نظامی، نوع جنس پارچه می باشد که به طور مصل بیان کردیم.

2. نوع دوخت لباس نظامی

نوع دوخت لباس نظامی هم در قیمت آن موثر می باشد. اگر در هنگام دوخت لباس نظامی استانداردهای لازم رعایت نشود باعث زشت شدن کل لباس می گردد. در فروشگاه نظامی سایه روشن سعی شده است تا لباس ها از تولیدی های معتبر گرفته شود و دوخت آن ها با کیفیت باشد. در سایه روشن بیشتر به کیفیت اهمیت داده شده است تا قیمت لباس نظامی برای همین ما سعی می کنیم تا رضایت شما عزیزان را مدنظر داشته باشیم.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.